Az általunk kínált gépjármű flottakezelésnek jelenleg két fő iránya van:

 

1.Egyszerűsített flottakezelés, mely során a megrendelőnk eseti megbízásai alapján teljesítünk.

A rendelkezésünkre bocsátott információk, adatok alapján a szerződéses partner autóparkjának felügyelete mellett vállaljuk a gépkocsik mozgatását, ügyfeleink érdekeinek képviseletét, ezzel kiegészítve és ellenőrizve a márkaszervizek munkáját, azonnali és kifogástalan megoldást biztosítva a felmerülő problémákra. Ebben az esetben megrendelőnk csak eseti díjat fizet, melyről az adott hónap végén összesítő jelentést/számlát készítünk.

Jellemző feladataink:

·        a gépjárművek szervizbe juttatása esedékes karbantartás vagy rendkívüli meghibásodás miatt

·        az elvégzett javítás ellenőrzése

·        téli és nyári gumik cseréjének ügyintézése, futómű beállítása

·        esetleges baleseteknél helyszíni segítségnyújtás, autómentés, csereautó szolgáltatás, biztosítások, kárrendezések ügyintézése, kapcsolattartás a javítókkal, az elvégzett karosszériajavítások ellenőrzése, reklamációk ügyintézése

·        esetleges apróbb gyorsjavítások elvégzése saját szervizünkben

·         megrendelőink egyedi autós kívánságainak teljesítése

 

2. Klasszikus flottakezelés, mely során a flottakezelői szerződésben foglaltak alapján teljesítünk.

A szerződéses partner gépjárműparkjának teljes műszaki felügyeletén, a gépkocsik mozgatásán, a kapcsolattartáson, és flottapartnerünk érdekeinek maximális képviseletén kívül ügyfeleink autóparkjához kapcsolódó adminisztratív feladatokat is ellátjuk. Így a nyilvántartási és optimalizálási feladatok ellátásának terheit is levesszük megrendelőink válláról.

Az autópark üzemeltetésével kapcsolatban felmerült számlákat folyamatosan fizetjük, ellenőrizzük, feldolgozzuk, összesítjük, majd egy havi jelentésben részletezve és összesítve állítjuk ki megrendelőnk felé.

Ez a folyamat rendkívül alapos, precíz ellenőrzést tesz lehetővé, mivel számlafizetőként minden információval rendelkezünk az adott gépkocsit, javítást, kárigényt illetően, így a kiadások nemcsak könyveléstechnikailag, hanem műszakilag is nyomon követhetők, ellenőrizhetők. Az esetleges túlszámlázások, a felesleges többszöri javítások egyértelműen kiszűrhetőek, a garanciális igények maximálisan érvényesíthetőek, precízebben követhető az autók egyenkénti, illetve az autópark teljes műszaki állapota.

A biztosítási események során is képviseljük ügyfeleink érdekeit, minimalizáljuk az esetleges levonásokat, lehetőség szerint gondoskodunk a felmerült bérgépkocsi-, illetve a partnerünk gépkocsijában keletkezett értékcsökkenési és egyéb költségek megtérüléséről.

Ebben az esetben partnereink fix havi flottakezelési díjat és eseti díjat fizetnek. A havi díj fizetése több – egyébként listaáron fizetendő – eseti díjat ingyenessé tesz, illetve az eseti díjaink is rendkívül jelentős kedvezménnyel kerülnek felszámításra.

Feladataink kimagasló színvonalú ellátása érdekében sikerült kialakítanunk egy - az autóipar szinte teljes területét lefedő - beszállítói és alvállalkozói kapcsolatrendszert, melyben partnereink soron kívüli és kiemelt figyelemmel végzett munkával valamint jelentős kedvezményekkel becsülik meg megrendeléseinket, így a részletes műszaki és adminisztratív nyilvántartásunk segítségével minimalizálni tudjuk a javításokat mind szükségesség, mind költség tekintetében.

Ennek eredményeképpen a velünk kialakított flottakezelői kapcsolat ügyfeleink autóparkjának tökéletes műszaki állapotban való tartása, és a dolgozók teljeskörű kiszolgálása mellett az üzemeltetési költségek csökkenését hozza magával.

Jellemző feladataink: nem is próbáljuk meg felsorolni, ez a módozat minden, a gépjárművek üzemeltetésével kapcsolatos feladat ellátását automatikusan ránk testálja.